Muskelknuttar i Göteborg

Vilken trevlig helg det har varit. Ola och Anna hämtade mig tidigt på lördagmorgonen sen åkte vi till Göteborg, hämtade Joel i Halmstad på vägen upp också. Vi åkte dit för att gå på fitnsessfestivalen. Men innan vi kliver in på mässan får jag ett samtal från Amy på Lok och Motion (gymmet hemma). Hon hade ringt tidigare under veckan men hade aldrig fått tag på mig. Men nu äntligen fick hon tag på mig.

- Hon sa jag kanske har en konstig fråga, men har du suttit på spinninginstruktör cykeln här?
- Eh, ja det har väl hänt sa jag och undrade vad hon ville. Hade jag förstört den?
- Okej för vi har ont om spinninginstruktörer här och undrar om du är intresserad?

Och självklart var jag det, träna och samtidigt tjäna pengar är ju bra. Så nu ska jag bli spinningproffs och köra 4 pass i vecan för marinen och brandmännen ;) Kul att hon bara ringde och frågade just mig sådär bara. Så jag ska utbildas där sen är det bara att börja typ.

Sen ägnade jag en hel dag på en stor mässa bland massa gymmänniskor och muskelknuttar. Massa kosttillskott, kläder och annat kul fanns det också. Men det var nog roligast att kolla på de stora killarna på body buildning tävlingen.

Eller nej roligast av allt var kvällen eller natten. Jag träffade Kim, en tjej från Kungälv. Sen gick hela gänget ut och käkade. Och lite senare gick vi ut och dansade på en krog. Satan vad kul det var! Jag och Kim ägde dansgolvet. Det får vi göra om en annan gång. Jacob var också med förresten. Och helt plötsligt var vi fyra som bodde i ett litet dubbelrum på hotellet, Kim och jacob våldgästade mitt och Joels rum. Och det blev mycket skitsnack när vi kom hem, med andra ord få timmars sömn. Men det var det värt!




Ja trots att han har muskler så var han väldigt vig ;) Häftig kille!

Kommentarer
Postat av: kim

underbar kväll.. Nu står de om den min blogg med:)

pusspuss gumman

2008-12-12 @ 23:29:41
Postat av: Siri

herregud.. satte julmusten i halsen ;)

2008-12-23 @ 23:37:19
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0