Varberg

Dagarna går fort nu och snart börjar skolan. Igår var det kalas för min kusin Alexander och sedan lite monopolspelande på klubben. Idag har jag packat och lagat pannkakor bara. Ska nämligen åka till Varberg idag. Tävlingsdags igen! Men jag kör bara K2 med Danne.

Påvägen upp ska vi åka förbi ullared så det blir mera shopping denna veckan. Har ju redan shoppat massa kläder i veckan. Men jag gillar att shoppa :) Men pengarna försvinner lätt!

Hm.. undra om jag har glömt att packa ner nått till helgen.. jag tror inte det. Annars brukar det lösa sig. Kommer ju hem imorgon kväll igen. Och då blir det nog att fira Linda och gå ut hoppas jag. Linda B fyller nämligen 18 år idag, GRATTIS till dig tjejen!

Saknar alla vänner från skolan nu! Men snart ses vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0