Sommaren är över på riktigt

I fredgas var jag, Emma och Mika hembjudna på knytkalas hos Karro. Det var mycket trevligt, god mat och trevliga pratstunder. Nu får vi fortsätta att träffas lite oftare, vi är dåliga på det.

Igår var det DM i Jönköping hela dagen. Det var inte många lopp för min del eftersom det inte blev någon D18 klass. Men jag hjälpte våra H12 killar ut på vattnet och körde en gemensam uppvärmning. Småkillarna regerade i Jönköping, med 7/ 9 killar i finalen som var från Eskimå! Bra jobbat killar! För min del blev det något K2 lopp och stafett och det blev ett guld och några silver.

Idag har det regnat konstant och inte lite heller. Så det var inte jätteinspererande att paddla idag. Brukar vara ganska skönt att paddla i regn, men inte så här mycket och inte när det blåser samtidigt. För nu var man dyngsur innan man ens hade hunnit ge sig ut på vattnet. Det blev inte så långt pass, men vi var i alla fall ute och körde lite K4. Med Johan, Emma och Ola och det gick bra.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. En slapp söndag så att säga. Kollat lite på OS och sovit så skönt. Imorgon börjar skolan igen. Varför går alltid sommarloven så fort? Visst är jag nöjd med mitt sommarlov och så men det går alltid lika fort. Men på sätt och vis ska det bli kul att börja skolan igen. Komma tillbaka och träffa kompisarna och tillbaka till vanliga rutiner igen. Nu är det ju bara ett år kvar i skolan innan studenten! Och det kommer gå fort tills dess, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0