Sail och Winnerbäck

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera. Det har bara inte blivit av, har haft annat att göra. Under hela helgen var det sailet med både de tyska vännerna och de från klubben. Lördagkvällen var mycket trevlig och lyckad!

Och visst var man lite trött dagen efter.. sov väl bara 3 - 3½ timme. Men orkade ändå träna på morgonen.. men jag sov några timmar på eftermiddagen.

Igår var det Lars Winnerbäck konsert. Var lite segstartat, men när han drog igång med Hugger i sten var det ett ordentligt drag längst fram vid scenen. Han har många fina låtar den där Lars. Och det verkade som han tyckte om att spela i Karlskrona. Han kom tillbaka tre gånger efter att ha lämnat scenen när alla ropade, EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL, och LASSE... LASSE...!! Jag hade blodsmak i munnen för att jag skrek så, men det var det värt!

Men nu har jag inte tid att skriva mer. Ska med bussen, måste rusa. Det är träning på programmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0