Klassfest NV & SP!

Igår var det roddtävling på skolan, eller ja jag har inte så mycket att säga om den. För vi vann ju inte! Fast det var ändå inte det värsta. Utan det var att Ola Melin hade sagt åt oss att vända åt andra hållet denna gången. Vänd åt vänster sa han tydligt och det gick såklart sämre. Men han vågade inte erkänna att han hade sagt det. Men det var ju mest så skoj, men är man tävlingsmänniska blir man ofta irreterad.

Men kvällen gjorde allt mycket bättre. Det var klassfest för treorna hemma hos Kajsa i Nättraby. Vi grillade, spelade kubb, pratde och dansade ute i trädgården. Vilka trevliga människor. Och jag känner på mig att trean kommer bli så rolig med massa 18 års fester och sen student firanden.

Idag har vi varit lediga och jag har inte gjort allt för mycket. Jag fastnar lätt framför OS sändningarna på tv. Sen har hela dagen gått. Idag var det kanot, K1 1000m. Markus Oscarsson slutade på en 6.e plats. Trodde väl inte han skulle ta en medlaj, men jag vet att chansen fanns. Men han var ändå en bit efter de andra nu. Hoppas det går bättre för Anders Gustafsson imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0