Godmorgon

Det märks att skolan har börjat för när jag vaknade i morse hade jag en liten känning av halsont. Inte alls kul! Plus att jag hade ont i magen. Så på så sätt var det skönt med hemmadag idag. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har jag ont i halsen så är det ju inte bra att träna. Och sen regnar det och det gör ju inte saken roligare. Skulle bara vilja att någon var hemma och pysslade om mig :)

Men sedan blir det fika med Karro, hoppas allt går över då! Sedan ska jag ju ha träningen på klubben så det är ju inte så kul om det regnar och jag har ont i halsen. Och efter det är det stafett som avslutning på Långö Runt! För halsont är ingen smärta jag kan älska och bara bita ihop. Feel the pain - love the pain, är bara sånt jag tänker på när jag tränar och det är jobbigt! För att pressa och plåga sig lite hårdare.

Måste nog plugga lite nu... så jag gör nått vettigt idag på min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kunde ju ställt upp och pysslat om dig lite ;) Tycker om dig. Kram

2008-08-27 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0