En händelserik helg

I fredags åkte vi till Varberg för att köra en K2 tävling. Vi stannade i Ullared på vägen upp och handlade lite på Ge-kås. Där hittar man alltid massa saker. Köpte lite saker som är bra att ha.

K2 loppet med Danne gick helt okej. Det var många bra besättnigar med. Både Kungälv och Jönköping satsar hårt för att vinna cupen. Men de ska de fan inte få! Just nu ligger vår klubb tvåa.. men än är det inte avgjort :)

När vi kom hem var det inget lugn utan det var bara hem och hämta lite kläder. Sen blev det stan under kvällen. Träffade Linda och massa andra kompisar från skolan. Det var kul att se er igen! Men nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar börjar, sen träffas vi varje dag igen!

Var ganska trött på söndagen. Men självklart blev det träning för mig på morgonen i spöregnet. Men det var inte så många som var pigga på det tydligen. Tur att Gustaf dök upp i alla fall så jag hade någon att träna med! Åkte hem och åt och vilade lite innan jag åkte in till stan med Emma och Pelle och drack latte på Wayne's. Jag bara älskar deras latte med smak av kanel! Kommer bli många timmar där i höst och vinter. Kanske nya pluggstället ;)

Efter fikan var det dags att träna på loket. Vi körde Joels cirkelpass. Och det var riktigt svettigt och jobbigt! Men man kände sig duktig efteråt. Men hade knappt någon energi till nått. Men det blev trots allt lite matlagning på klubben med Emma och Pelle.

Du får komma hit oftare Pelle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0