Vi ska åt samma håll!

Hon är min vän, en vän som betyder väldigt mycket för mig. Skulle aldrig klara mig utan dig! Vi har haft väldigt roligt tillsammans och det är minnen som jag aldrig kommer glömma. Denna söta tjej är bär oftast ett leende på läpparna och har ett glatt humör. Jag minns inte riktigt när vi lärde känna varanda men det var väl en vacker dag ute på Långö. Sedan dess har det hänt mycket och mer kommer det att hända. Ibland kanske det känns som att vi tappar taget om varanadra för det är så mycket annat man ska hinna med. Det känns som tiden inte räcker till alltid. Skolan och träningen tar väldigt mycket tid och alla resor jag far på. Men vi får försöka bättra oss, jag vill tillbaka till det gamla vanliga. Det blir ju lättare sen när det blir sommarlov, hoppas jag! Jag pratar såklart om min underbara vän Emma! Men du ska veta att du betyder MYCKET för mig!

Nu har vi tränat en del K2 tillsammans, vilket har gått bra och jag ser verkligen fram emot SM. Då ska vi kötta järnet och visa vilka som är bäst. Jag vet att vi kan, bara vi vill och det vill jag!


image10
Nothing compares with you <3


Ska snart cykla hem till henne, för det var inte roligt att plugga längre :)

Ta min hand, jag följer dig - vi ska åt samma håll!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker om dig också, och kommer aldrig släppa taget! :) Men som sagt.. allt var bättre för. De kommer alltid heta så.
Nu har du cyklat hem men du ska veta att du är fortfarande i min tankar. Puss o Kram

2008-04-05 @ 23:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0