Vaxholm

Nu är jag hemma igen, eller jag var hemma redan i söndagskväll men har inte tagit mig tid och skriva innan. Det var mycket bra dagar i Vaxholm. Vi kom upp ganska sent på onsdagskväll så då hann vi inte mer än äta och bädda i ordning innan det var dags att sova.

Dagen därpå var det MYCKET TIDIGT morgonpass, men det var inte så farligt egentligen. Hem för att käka frukost efter det sen åkte vi in till huvudstaden. Där blev det shopping och tacobuffé för hela gänget. Jag köpte en väska och en plånbok och lite annat smått. På kvällen blev det träning igen och snacka om att man helt slut efter en sån här dag! Somnade nästan vid matbordet, för det blev mat ganska sent.  

Det blev en lugnare morgon på fredagen, gymmade istllet för att paddla tidigt. Och efter det fick jag äran att testa på att ro. Pelle, Emma och Danne stod beredda på bryggan för att fotografera och skratta när jag skulle välta. De ville se när mn dröm gick i kras, för de vill ju inte att jag ska bli roddare. Men nej nej, jag lyckades ganska bra jag. Först körde jag i en dubbel men Martin, var ju lite lättare eftersom han kunde hålla balansen. Sen testade jag själv men det blev inget dopp då heller, YES!! Jag tyckte i alla fall det verkade vara en rolig och kraftfull sport!

På kvällen efter paddelpasset dök resten av Eskimågänget upp. Så då flyttade vi till ladan vid kanotkluven för att allal skulle få plats. Resten av dagarna blev det en hel del K4:a träning. Men vi hann med lite kul med. På lördag förmiddag var vi på kastellet. Först blev det god lunch sen massa tävlingar. Det var väldigt kul! Var lite som fångarna på fortet. Lördagkvällen bjöd på pizza och massa mys i ladan.

Vi åkte hem på söndag efter paddlingen och lunchen. Och nu sitter jag här hemma igen, det känns ganska bra. Det känns väl bra bara för att jag ha sovmorgon. Sitter här och äter massa frukost och lyssnar på rix fm.

Men innan jag beger mig till skolan så måste jag läsa lite till på körkortsteorin. Vi har nämligen prov idag! Får väl se hur det går. Hoppas jag klarar det.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom vi upp på en söndag? eller är du lika trött som jag? :P

2008-04-16 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0