Världsarvet

Har inte skrivit på några dagar, men allt är bra med mig. Men har haft lite ont i halsen i dagarna så jag vilade helt igår så idag var jag bra igen. Så jag var ute och paddlade i eftermiddags.

I skolan håller vi på med tema världsarvet och skriver om örlogsstaden Karlskrona. Det har väl gått bra för oss även om det inte varit så kul. Känns lite som det är ett arbete för årskurs 8. Vi har skrivit lite om vad ett världsarvär och sådär och så ska vi göra en utställning i biblioteket imorgon. Visa upp vår fina affish om Karlskronas världsarv och även modellen på vår världsarvsbakelse. Den bästa bakelsen kommer fortsätta att göras på gylles ;)

Men jag kommer inte vara med på exponeringen imorgon. För jag ska åka till Vaxholm, ska dit med klubben på träningsläger. Ser fram emot det, träna och träffa alla och så :) Sen måste jag hinna shoppa lite i Sthlm och tjuvträna lite i en roddbåt. För nu är det ju bestämt att jag ska till Strömstad och ro. Mitt aprilskämt kanske blir sannig, vem vet!

Det blir iaf en lång bussresa med Emma och Daniel imorgon. Men innan dess ska jag hinna med ett pass på gymmet.

Ha det bra, vi hörs när jag kommer hem!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite dåligt med uppdateringar på senaste tiden här, tycker jag :) Tycker om dig. Puss

2008-04-15 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0