Tävlingsdags

Idag fick jag sovmorgon, så himla skönt :) sen fick jag ett samtal från Karin när jag satt hemma och pluggade. Det var verkligen roligt att prata med henne. Hon mådde bra och berättade en del som hade hänt. Det känns tråkigt att man inte träffas så ofta längre. Måste ta tag i det och åka och hälsa på henne. Det kanske blir ett besök till Halmstad när hon tar studenten.. hon var lite nervös inför det. Men det hade jag nog också varit, vad händer efter det lixom? Fast man har ju inte riktigt koll vad som händer fram tills dess heller.. livet är ganska spännande :)

Annars har jag bara packat och lagat mat och så till imorgon. För då bär det av till Köpenhamn på årets första tävling :) Ska bli kul att se hur det går. Jag ska allt visa dom! Sedan kommer tävlingarna bara rulla på fram över och sen är det plötsligt sommar lov, wiee :)

Nej jag kanske ska kolla igenom häftet om genteknik en sista gång innan det är dags att sova. Har nämligen prov imorgon :( Men det löser sig nog!

Ha det bra!


image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0