Släng dig i väggen gubbjävel!

I helgen var jag på besök på roddgymnaiet vilket var mycket bra. Jag är verkligen imponerad av stället och tränarna där. Och de var imponerade av mig också, hellst ville de att jag började där idag, senast imon ;) Men nja jag tänkte nog inte lämna Karlskrona på ett tag. Men jag får väl fundera om det är värt att börja satsa på rodd. Men i sommar satsar jag fortfarnade helhjärtat på kanoten. Jag ska till EM!!! Hur som hellst var det en bra helg. Fick göra syreupptagningstester också vilket höjde mitt själförtroende ytterligere eftersom jag hade så bra värde. Hade 4,7 liter/kg kroppsvikt (eller vad det mäts i) och det är bästa värdet som en svensk dam kanotist haft. Erkänn coolt ;)

Idag kände jag mig ganska trött när jag vaknade.. och en aning förkyld. Men jag åkte in till gymmet ändå, men där fick jag inte mycket gjort. Vilade på eftermiddagen från paddligen, är dumt att chansa eftersom årets första tävling är nu i helgen. Då ska jag vara frisk och paddla fort!

Det ringde en konstig gubbe hit under kvällen. Jag hörde inte riktigt vad han sa när han presenterade sig så jag sa ursäkta, vad sa du? Så sa han vad han hette och frågade efter Anders Velin. jag sa nej han är tyvärr upptagen i ett annat samtal. Okej, dåfår jag väl återkomma.. Mmm gör du det sa jag, hejdå!
Så ringer han upp igen 10 sek senare, men denna gången svarar mamma. Så säger hon igen, nej han pratar i mobil. Vad gäller saken sa hon? Så sa han att det handalde om klubbens loppis, så han fick nummret till Liz istället. Så avslutar han samtalet med att säga " Den unga damen som svarade innan (jag), du kan be henne slänga sig i väggen"

DU din JÄVLA gubbe kan slänga dig i väggen tycker jag. Förstår inte vad som for åt dig, men jag har ju inte gjort nått fel. Jag ville så gärna ringa upp honom och skälla ut honom, men jag hade ju inget nummer till honom. Och mamma blev nog ganska paff, så hon svarade bara "jaha". Hon skulle ju skällt ut honom efter noter, det hade jag gjort om jag fått chansen!

Nej om man ska slänga sig i sängen snart istället.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: kim d

cp-Gubbe!!!!! släng honom i väggen,,;) eller inte ens det är han värd..

2008-05-24 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0