Nu är det bestämt!

Bye bye alla kanotvänner, nu drar jag vidare! Idag ringde Thor S. Nilsen, den norska gamla roddaren som jag träffade i Spanien. Han jobbar till viss del på roddgymnasiet i Strömstad och nu har han tillsammasnn med Roddförbundet antagit mig för studier på roddgymnasiet sista året på gymnasiet, därefter är tanken att jag ska plugga 2 år i USA (betalt av Roddförbundet). Det har varit kul att lära känna alla kanotvänner men nu drar jag vidare. Men jag lovar att vi syns på någon tävling ändå. Ni slipper mig inte på kanot SM om ni trodde det. Och det behöver ju inte bli så stora förändringar, jag kan ju åka på läger med er kanotister med. Bra att jag ta ut min roddbåt och ni era kanoter. Men passa er för mina åror, dom skär djupt i skinnet! Hoppas vi syns på OS 2012 eller 2016 när jag tar rodd Guld för Sverige.

image8


Kommentarer
Postat av: natalie eriksson

ska du sluta i vår klass? :/

2008-04-01 @ 22:10:41
URL: http://naataliiiie.blogg.se
Postat av: Siri

April april? ( ;

2008-04-02 @ 14:32:35
URL: http://siiris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0