Drömmar kan vara konstiga

Min idrottslärare hade en mycket konstig dröm om mig härom natten. Han berättade att han hade drömt att jag skulle vara med på sporten på tv. Men innan sändningen hade det förvarnat för otäcka scener för känsliga tittare. Sen fick man se ett reportage om mig, jag uppförde mig väldigt dåligt och osprtligt. Svor och kastade saker omkring mig. Hade slagit någon med paddeln så hårt att blodet bara sprutade. Så därmed blev jag avstängd från allt som hade med kanot att göra. Och min kommentar till det hade varit " Det gör ingenting, jag ska ändå börja ro" ;) Haha

Vi får väl se hur det blir med det, ska nog inte göra på detta sättet ändå!

Under de senaste veckorna har det kännts väldigt tomt på kanotträningarna... Emma har varit sjuk mycket, Danne har också varit sjuk eller så jobbar han eller pluggar körkortsteori, Joel och Ola jobbar hela tiden, min bror är ganska lat, ja och resten har väl flyttat!  Det finns inte många kvar i stan att träna med tyvärr! Så ibland får man ut och slita själv och det är ju inte lika kul! Är det meningen att jag också ska flytta eller? Samtidigt vill man ju inte lämna Karlskrona helt och hållet!


Imorgon är det valborg, det blir en mycket lugn kväll för min del, eftersom det är loppis dagen efter och tävling i helgen. Men jag ska grilla med Ola och Anna :) Det var ett tag sedan det fanns tid för något sådant.

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0