Aprilskämt

Att jag skulle sluta paddla och börja på roddgymnasiet var ju såklart ett aprilskämt ;) Det är klart jag inte vill sluta paddla bara så där och jag kan ju inte börja på roddgymnasiet utan att jag ens har suttit i en roddbåt. Men man vet aldrig, det skulle kunna vara sant. Många vill ju att jag åker dit och testar och lite nyfiken kanske jag är ibland. Det var i alla fall två stackare som gick på mitt skämt. Det bästa var att Pelle gick på det, hahaha!

Pelle säger: VAAAAAA

Pelle säger: läste bloggen

Pelle säger: e det sant???????

Cissi säger: oj det har jag glömt att säga..

Pelle säger: USA????

Pelle säger: E det sant?

Cissi säger: han ringde igår och jag bestämde mig för att börja, ska man satsa kan man ju lika gärna göra det helt

Pelle säger: det var som faan

Pelle säger: grattis elr vad man ska säga

Cissi säger: Pelle tänk till lite

Cissi säger: han ringde igår

Pelle säger: jaha, du skojar

Cissi säger: vad var det för dag igår?

Pelle säger:aj då, pinsamt

Pelle säger: haha

Det är inte för att vara elak Pelle, men jag tyckte verkligen det var kul :) Och det är ju bra att du lyckas göra min kväll rolig för det har inte varit världens roligaste dag. Jag gillar ju dig ändå och saknar dig här hemma. Nu har du varit i Spanien för länge, kom hem! Känns ändå bra att man blir saknad av vissa om man skulle sluta skolan här hemma och börja ro istället. Men som Pelle sa, jag är nog lite för feg. För feg för att förlora allt jag har här. Jag skulle inte klara mig utan alla i klubben, resten av kanotisterna runt om i Sverige och alla underbara människor i skolan. Jag tänker inte lämna er än på ett tag!

Ni betyder massor för mig <3 Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lättlurad

ajdå, detta var lite pinsamt. Men jag bjuder på den. Kul att man kan göra nån glad:)

2008-04-02 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0