Älskar självstudiedagar

Var ganska trött när jag vaknade i morse, eller jag var inte sugen på att simma i alla fall. Det var ganska lockande att bara ligga kvar i sängen och sova lite till. Men det var bara att kämpa sig upp och ta bussen in till stan. Simmade ungefär en timme sen åkte jag hem igen. När jag kom hem så var det plugg och mat som gällde och efter det sov jag en stund. Eller det blev visst väldigt länge, men skönt var det. Så sen jag jag pigg ocg laddad för att paddla på eftermiddagen. Jag och Emma körde K2, det var 10x4min, en klassiker och det gick jättebra. Efter det stack vi till gymmet och körde vårt tredje och sista pass för dagen. Det gäller ju att ligga i om man ska nå resultat. Hoppas det ger nått i sommar om inte annat i framtiden för jag ska bli framtidens vinnare!

Men nu är jag ganska trött, så jag brorde kanske sova så jag orkar sista dagen i skolan denna veckan. Tiden har verkligen gått fort och det ska bli skönt med fredag sen helg :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0